Livsstilsföränding 2.0

Godmorgon!
Här har varit tyst ett tag, oroa er inte jag mår bra har bara haft lite dåligt med tid.
Jag tänkte berätta om mitt "livsstils projekt".
Detta skrev jag om i slutet på mars, men veckorna va skit dåliga och jag hade inte riktigt ork att ta tag i det.
Så jag tänkte om. Jag beslutade mig för att ge mig 3 månader, med 3 olika inriktningar.
Detta för att bevisa vilka resultat du kan få. Ju mer jobb du gör desto fortare går det givetvis, men en stenhård förändring är inte för alla. 
 
Under april kommer jag fokusera på att minska mitt socker intag, vardagsmotionera och göra aktiva val gällande min kost. Detta är en livsstilsförändring som ger resultat sakta men säkert, det är en enkel livsstil som alla kan hålla. Det handlar inte om att förbjuda något, det handlar om att välja vad du ska äta och när du ska äta, det handlar om att ta cykeln isället för bilen osv. 
 
Under maj kommer fokus flyttas till träningen.
Jag kommer äta som jag gjorde i april, vad jag vill men välja när jag äter vad och minska mängden av det onyttiga. Däremot kommer det tränas mer, tyngre och oftare. Här vill jag se vad träningen kan göra för kroppen och för resultatet.

 
Under Juni är fokus på ett strikt kostschema och regelbunden träning.
Här kommer jag vilja se vad bra mat och regelbunden träning kan göra för kroppen.
Ni kommer få se ocj läsa allt som händer.
 
Mina första 10 dagar:
Jag började 1 april, på mina första 10 dagar har jag funderat lite på vad jag ätit och vilka tider jag ätit. 
Även funderat på om jag verkligen är hungrig eller bara uttråkad.
Jag ar cyklat till jobbet7stallet någon gång men inte varje dag.
Jag har gått ner 1 kg vilket jag är nöjd med!